BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

~wonderful n colourful~

Welcome note


I made this widget

Terbang Menggapai Impian

Daisypath Graduation tickers

Wednesday, May 18, 2011

Cinta itu anugerah tuhan..5 kejaiban cinta!!!

Jangan mencintai seseorang seperti bunga,kerana bunga mati kala musim beganti..

Cintailah mereka seperti sungai, kerana sungai mengalir selamanya..

- Pujangga Cinta-

  • Lemparkan seseorang yang bahagia dalam bercinta ke dalam laut, pasti ia akan membawa seekor ikan. Lemparkan pula seorang yang gagal dalam bercinta ke dalam gudang roti, pasti ia akan mati kelaparan...
  • kekasih yang baik adalah kekasih di mana ketika kita duduk bersama di sebuah ayunan, tanpa ada ucapan sekatapun, dan ketika harus berpisah dengannya, terasa seolah hal tersebut merupakan percakapan paling menyenangkan yang pernah dilakukan bersama..ajaib kan???
  • Cinta dapat mengubah pahit menjadi manis, debu beralih emas, keruh menjadi bening, sakit menjadi sembuh, penjara menjadi telaga, derita menjadi nikmat dan kemarahan menjadi rahmat.
  • Mungkin tuhan menginginkan kita bertemu dan bercinta dengan orang yang salah sebelum bertemu dengan orang yang tepat, kita harus mengerti bagaimana berterima kasih atas kurniaan tersebut.
  • Tuhan memberikan kita dua kaki untuk berjalan, dua tangan untuk memegang, dua telinga untuk mendengar dan dua mata untuk melihat. Tetapi mengapa tuhan hanya menganugerahkan kita sekeping hati?? Kerana tuhan telah memberikan sekeping lagi hati pada seseorang untuk kita mencarinya..
Itulaaa hebatnya cinta...('',)

BestFreeDesign.Com border=

0 ulasan: